Då var det Måndag igen..

Igår fyllde jag år.. Hela 23 år, GAAAAAAAAAAAAH!!!

Det firades inte så speciellt mycket, mor och far kom förbi.. Vi lagade lasagne och bara chillade i regnet.. Barnen var glada iallfall att få träffa mormor och morfar.. Stackars pappa hade ryggskott och kunde knappt röra sej men snäll som han är så var han och lekte på golvet med ungarna.. Fick jättefina rosa rosor och pengar.. Uppskattas alltid (: Mamma och jag kämpade med att försöka få en syskonbild på ungarna, men mina barn tycker inte om kameran! Hahaha..

Nästa lördag kommer dom hit och ska sitta barnvakt för första gången :O, jag och ali ska roa oss på gröna lund och lattja lite.. Fyfan vad jag ska åka karuseller, har inte åkt på 3 år, eftersom man varit gravid! (: Och efter lekandet ska vi ut på restaurang och bara mysa.. Underbart! Hoppas bara vädret vänder.. KOM IGEN NU!!



Idag.. Regn, regn& åter regn!!

Jag blir så deprimerad av detta väder, man kan inte göra någonting.. Bara sitta inne och ruttna! Inte blir det ju bättre när abbelito vill ut och leka heller, hur kul blir det för Jasmine och mej?! (: Haha..

Idag är det dagis iallafall, regnkläder & gummistövlar åkte på och sedan hade vi en glad kille.. Hans lycka är att få hoppa i vattenpölar ja helst ligga i det om det går.. Mammas lilla skit unge!

Jasmine bajsar för full rulle, hennes tänder kommer ALDRIG!! Jag tycker så synd om henne, flickebarnet är sjukt röd i rumpan nu och det måste svida som bara den.. Men hon kämpar på och är lika glad för det! ♥

Klockan har slagit över 12 och fan vad snabbt tiden går.. Jag har inte gjort någonting idag, och hungrig är jag också.. Vad ska jag äta för något? Suck..

Saknar min grabb så otroligt! Han sov brevid mig hela natten oj så mysigt det var, han ville hålla handen min och bli killad på ryggen (: Vilken grabb..

Nu ska jag vända köket upp och ner, se ya!

Kommentarer
Anonym

Grattis, hoppas du hade en bra dag.. och jag hoppas att ni får det trevligt på lördag! =) =)

2011-06-20 @ 17:03:31
URL: http://veronicasliv.blogspot.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0