8/10-2010


Hallå i stugan!

Inatt ville inte min prins sova, han grät och skrek och det tog nog 30 minuter att få han lugn och få han att sova om.. (i vår säng) Lite jobbigt att dela säng med 3 ibland 4 stycken, det blir lixom ingen sömn..

Sen igår har jag varit jätte frusen med huvudvärk som vanligt (?) börjar fan undra om man kanske har fått migrän.. Huvudvärken sitter i och försvinner aldrig.. Har haft såhär i över 1 vecka nu.. Dags att boka tid hos doktorn kanske?! Hade ändå tänkt och kolla mina struma värden, det kanske är mina tabletter som stökar..

Imorse lämnade jag storebror själv med lillasyster typ 30 sekunder, och vet ni vad han gjorde? BET HENNE I NÄSAN! Hon skrek rakt ut och han sprang iväg snabbare än blixten.. Tror nog inte det var så hårt eftersom hon inte har några märken.. Han kan bita hårt har massa märken efter honom på händerna och bena..

Jag kan ju inte straffa han, men han måste veta att han gör fel.. Han struntar i och lyssna på mej utan skrattar bara och springer iväg.. Hoppas att han slutar upp med det här och att det bara är någonting som sitter i ett tag.. Jag blir helt galen på honom, jag vill inte ha ett barn som biter och slåss heller.. Han är bara "lite" vild av sej..

Skönt med Fredag! Undrar om det visas någon bra film ikväll? För en gång skull..

Imorgon kommer mina föräldrar? Och på Söndag kommer min syster + familj? Hoppas jag.. Som vi bestämt, men har inte pratat med dom nu på några dagar.. Och tyvärr så hinner det hända så mycket, så det är säkert en massa som har kommit imellan.. Som vanligt! :P

JUSTE!!!! Min stora prins har fått jobb.. Han har skrivit kontrakt fram till 17 December 2010 sen får vi se om det förlängs eller inte.. Och nu helt plötsligt är han helt inställd på att skaffa körkort så imorse satt han och ringde massa samtal och beställde papper.. Duktig pojke :)

Nu har jag inte tid och sitta här och blogga mer, ska ner till centrum och handla lite stufs och sen hämta min vilde på dagis, sen börjar dagen på riktigt, haha! Hoppas klockan går snabbt idag för jag är trött och vill bara soooova!

Ha det gött!

P.s Yttligare en faster till Abbe och Jasmine är gravid nu! Det bara forslar in bebisar nu! Jippie..




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0