Oförskämda barn!!

Oförskämda barn!! Sitter på gården tillsammans med några andra barn och min son är intresserad utav deras leksaker och vilka dom är men dom är tvärtimot han får inte röra deras saker och dom skriker och säger att han ska gå och leka med sina egna saker och är jätteotrevlig och säger elaka saker till honom. Då undrar jag vad för uppfostran dom har och för sjuk jävla morsa som bara sitter där och inte säger någonting. Jag orkar överhuvudtaget inte diskutera det utan försöker få han därifrån med det är svårt när han inte vill och blir ledsen. Snart ska vi gå härifrån och då slipper vi dom och hoppas på att aldrig mer få träffa på dom! Usch.. Jag bryr mej aldrig om andra barn rör mitt barns leksaker, varsegod ta för dej men jag vill ha tillbaka dom sen.. :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0