Idag é det Fredag!


Någon mer som var ute när det regnade som mest igår? Själv så hade man handlat på willys och skulle ta bussen hem men tror ni någon buss kom? Nej, så det var bara att GÅ hem, och ja vi var blöta och fan så lack jag var..

Så efter mitt lilla äventyr har jag nu till 100 % bestämt mej för och skaffa körkort när Jasmine kommit, dom är ju som snällast när dom är nyfödda om hon nu inte får kolik eller dylikt vilket jag inte hoppas på.. Och min pojke är ju på dagis mellan 9 - 14 så det blir ju perfekt!

Min snutt ligger och sover sen 1 timme tillbaka, hade tänkt och gå till öppna förskolan idag med honom men självklart har dom sommarstängt och öppnar igen v 32..

Min snutt har fått ögoninflamation på höger öga och fick ögondroppar mot det igår, och imorse när vi vaknade så har han blivit det i vänstra öga också så nu är det bara och behandla båda två.. En pyttepytte liten tub för 118 spen och dom hade tänkt sej att hela den ska räcka 1 vecka, glöm det!

JAG ÄR HEMMA IGEN! Det känns både skönt och inte skönt, vi har inga mattor på golvet och våra nya soffor är inplastade.. Men nu återstår bara helgen sen sätts allt igång.. ÄNTLIGEN!!

Jag bara lääääääääääääääängtar tills mitt nya sovrum är klart så jag kan få montera upp min nya säng med nya madrasser och täcken och örngott och hela packetet! :)



Nu är det bara 1 vecka kvar tills Ali jobbar själv sen börjar dom 2 stycken igen, då blir det mindre tider för Ali (vilket jag tycker är bra) men inte Ali eftersom vi har fått sjukt mycket mer i lön under tiden då han jobbade själv, men pengar är faktiskt inte allt här i livet!

Ikväll ska vi käka hambugare med bröd och pommes såklart.. Men jag var grymt sugen på klyftpotatis med lövbiff och vitlökssås, kanske något man lagar till imorgon..

Jag har länge velat göra ett gott bröd, men jag vet inte vilket eller hur man gör.. Skulle behöver lite råd faktiskt? Kom med förslag tar emot alla..

Nu ska jag se vad det ska bli för lunch, byebye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0