Världsföräldrar.


Jag & Ali diskuterade igår om att vi ska bli världsföräldrar, där vi hjälper ett eller flera barn med att inte längre känna hunger, att få ha en trygg plats att få sova på och framför allt få en skolgång..

Det är något jag länge velat ha blivit.. Har även läst att det är fler än jag som vill och som har blivit det, och jag tycker det är helt underbart.. Vi människor här i Sverige och andra rika länder har verkligen råd med att skänka 100,200 kronor i månaden till ett eller flera barn som behöver dessa pengar mer än oss..

Tänk efter, ni räddar liv! Det är helt otroligt, att dom har funnit en sådan organisation där man kan hjälpa på det här sättet..

Undrar dock vilken organisation jag ska hjälpa, rädda barnen, unisef, barnbyar m.m det finns ett flertal och jag vill ge det bästa för barnen!

Skriv och påpeka ni med vad ni tycker och vilken organisation ni tycker jag borde välja
!

Kram på er så länge!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0