Kalabalik!


Så skönt att vara hemma! Kaos idag i tågtrafiken.. Hade tydligen hänt en olycka, jag blir alltid så ledsen när jag hör sådant!

Allting gick jättebra idag och det är jag glad över.. Ibrahim somnade nyss så vi får se hur länge han behagar sej att sova? Ska själv unna mej med och kolla på en film med min älskling! ♥

Tror faktiskt att Ibrahim redan mår bättre, fortfarande snorig men han är inte lika varm och gnällig som imorse precis.. Jag känner att jag inte ORKAR med några sjukdomar nu, har inte tid med det så snälla försvinn från oss? =)

Trodde att jag hade slarvat bort min mobil som jag nästan alltid tror men som vanligt ligger den antingen i skötväskan, i jackan, i jeansen eller fickan på tröjan eller dylikt.. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så slarvig som dom här månaderna som gått.. Har för många bollar i luften nu faktiskt!




Snart är det alla hjärtans dag, jag vill göra en riktigt god middag till min älskling och köpa röda rosor till honom för det är han värd! ♥ Ska faktiskt redan nu börja planera för dagarna går fortare än väntat!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0