Seg Fredag!


Slarvat återigen med min blogg. Förlåt mej! Fick en grym överaskning, det var många som hade kommenterat och jag blir så glad när någon gör det. Och specielt av en tjej som skrev så fina ord att hon gjorde min dag faktiskt! Alla mår vi dåligt ibland och känner oss svaga och det är då man ska få höra sådana ord.

Veckan som har gått har vi varit hos Ibrahims Yadhe (farmor) och hos Ibrahims faster (janda) och hans kusiner (lawa och alan) dom är så underbart söta tillsammans. Snart kommer yttligare en kusin till Ibrahim en liten pojke, inshalla :) blir så glad för Nesrins skull. Direkt när jag hör att hon har åkt in till sjukhuset för att föda ska jag packa väskan och beställa biljetter till örebro och hjälpa henne.

Igår var jag hos läkaren och lämnade blodprov. Och den 29 okt ska jag dit igen och se om mina värden har förändrats och prata lite om hur jag mår och hur min kropp fungerar nu. Ska ta upp en del saker och jag hoppas jag får som jag vill :)

På Måndag blir min syster 24 år, grattis älskade! <3 Nu imorgon ska du bjuda på fika men vi kan tyvär inte komma, saknar dej så mycket och min min min Liam. Men vi ses förhoppningsvis snart eftersom ni ska komma och köpa våran oanvända duschväg vi köpte ionödan, men se som tur va behövde ni den 1 år senare :) hihi.


Ibrahim bara växer och växer snart är han 8 månader. Han har börjat småkrypa nu tack vare hans stolta pappa som lärt honom, hehe :) Han har börjat bli sådär grinig igen eftersom yttligare tänder är på g, suck önskar att alla kom på en gång. En dålig vana är också att han har börjat sova hos oss varje natt så nu sover han aldrig själv i sitt rum.. Måste verkligen ändra på det, försökte med det inatt men det gick en timme sen sprack de.

Han undersöka allt som finns nu och går under bord och stolar och ska känna på allt, han ska ha all uppmärksamhet och gnäller och skriker rakt ut om han inte får som han vill. Undrar vem han är lik? Varken jag eller hans pappa var så när vi var små. Vi blev gangstrar efter 5 års ålder. Haha!

Jag är så j*vla sugen på godis, chips, glas, cola allt onyttligt! Det var ett tag sen jag åt sånt, ska försöka tvinga ut gubben till ica så han kan köpa in allt gott :) det är ju ändå fredag!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0