Hjärnan exploderar!


Man känner sej grymt inlåst när man får ett brev då det står: mån - tor 08.00 - 18.00 någongång under dessa dagar kommer vi komma hem till er för att förnya era element, om ni inte är hemma då vi kommer får ni själva stå för ersättningen. GAH?! Vad är det för skitsnack?

Jag hatar verkligen min kommun!



Ibrahim sover och jag sitter här och mina tankar snurrar runt..

Min ali har gått och kollat ett jobb, håller tummarna! Igentligen så vill jag att han ska utbilda sej klart för då får man lättare jobb och då har man en färdig utbildning, han hatar självklart att plugga så det är slutdiskuterat men jag försöker få honom att förstå, men idag gick det lite för långt, sa lite för hårda och elaka ord till honom men jag hoppas att han vet att jag älskar honom och att jag aldrig kommer välja ett liv utan honom. Självklart kommer våra liv bli bättre då man har en säker utbildning + jobb men jag vet också att han kommer klara sej galant utan det, men jag vill hans bästa jag vill att han ska vara stolt över sej själv och sitt liv. Jag är utbildad barnskötare och jag vet att det inte ger mycket här i livet, därför ska jag utbilda mej till elevassistent jag vet att det är ett bra jobb och att det är många som behöver elevassistenter.. Förr ville jag vill socionom, eller jag vill det fortfarande men utbildningen är för lång och jag kommer inte ha tid för det, för jag sätter min familj först och när man är socionom så har man inte så mycket tid för sin familj, det kan man bli om man inte har eller vill skaffa familj ungt! Jag tänker satsa på socionom när min/mina barn blivit äldre för då finns det tid och rum för det.



Jag saknar min älskling nu, måste han ha gått.. Jag vet att jag gjorde han ledsen för han sa det själv! Jag är väldigt besviken över mej själv nu och jag önskar att jag kunde få prata med honom nu! Jag kommer aldrig kunna leva ett liv utan honom och jag hoppas att han aldrig vill leva att liv utan mej! Han gör mej stark, och jag kommer aldrig kunna förklara min kärlek till honom! <3



Hjälp!

Ett fel med mej är att jag skriker så snabbt jag blir sur eller irriterad över något. Jag vill bli bättre på det, och jag vet att det är ett problem man ska inte skrika på sin man absolut inte. Han höjer aldrig rösten mot mej så varför ska jag göra det mot honom? Hur ska jag göra så jag slutar med det, jag vill inte skrika på honom.

Du är den bästa som hänt mej, jag älskar dej!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0