Godmorgon

Igår gick vi och åt ute på restaurang och firade morsdag och för att ali äntligen fått ett jobb (:
Han har blivit anställd på ett företag där man sysslar med sanering och rivning.

Efter att vi ätit klart försvann ali och jag och barnen började promenara hemåt då kom han ifatt oss och höll i en bukett blommor, min gulleprins ♥ platsen du har i mitt hjärta kommer aldrig försvinna!

Jasmine ligger och sover, och Abdallah är på dagis. Ali är på väg till arbetsförmedlingen för att skriva på papper och skriva in sig för en 4 dagars utbildning eftersom han inte har en aning om hur man sanerar, sedan är det bara att sätta igång (: Jag är så stolt över dej.

Efter samtalat igår vi fick från hans blivit chef kunde vi inte sluta skratta, hoppa och sjunga.. Vilken lycka! Äntligen..

Och som jag sa till honom, nu när du har fått ett jobb så ska du se att det kommer vara fler som hör av sej, och jag hade rätt.. Det var en som kom och knackade på från alis förra skola som undrade om han var intresserad av en praktikplats som senare skulle bli ett fast jobb.. Men ali tackade nej eftersom han vill ge det här en chans (:

Nej nu ska jag ut och ta en cigg och dricka lite kaffe, sedan ska jag vänta in dottra och eventuellt gå ut och promenare lite om vädret behagar! (:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0