Dagen ger dig en gåva..


Den ger dig tjugofyra timmar, att använda så meningsfullt som möjligt. 
Låt denna dag ge dig insikt, om den fantastiska styrka du har inom dig. 
Låt lugn och ro infinna sig när dagen är slut.


EN MAMMAS ORD:

Förlåt för allt ont jag har inom mig. Jag vill vakna upp en morgon och känna frihet och lycka.
Jag tar vara på den tid vi har, och jag hoppas att ni vet att jag älskar er.

Jag vill aldrig se er ledsna, jag vill heller aldrig att ni ska se mig ledsen, men det är svårt
så fruktansvärt svårt.. Jag kämpar mig igenom dagarna och är tacksam för att jag har er..

Ni är det finaste jag har och jag är gud evigt tacksam..
Jag älskar er, abdallah & jasmine ♥

Livet kommer vända och vi kommer att få det bästa livet tillsammans!



Kommentarer
Ida

Vad fint du skriver gumman.. Jag tror aldrig dina barn kommer ha tanken av att du inte älskar dom :) Du verkar vara en sån underbar mamma! :)



Tacl vi hade jätte trevligt i finland, men kände mig lite mörbultad när vi kom hem.. Sover så dåligt på båten! Absolut kan vi ses någon dag! Jag går för det mesta bara hemma! :)



Kram

2011-05-23 @ 09:39:57
URL: http://idizen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0