4 maj 2010

Godmorgon! Vill börja detta inlägg med att berätta att min son sov helt själv i sin säng hela natten, utan att vakna.. Snacka om att jag är stolt! Jag tror nog att han har kunnat det sen tidigare men det är jag som barnslar mej, och det är ju så mysigt när han vill hålla handen ♥

Lämningen på dagis idag gick sådär efter hans långa uppehåll från dagis så känns det som inskolning igen, både för han och för mej. Det svider i hjärtat när jag hör hur han gråter och skriker efter mej. Det ska bli skönt med lite ledighet för oss alla, och jag hoppas vädret håller i..

Jasmine har faktiskt börjat krypa nu, inte helt och hållet men hon börjar fatta hur man gör nu.. Och hon är så söt, för hon blir så stolt :) Imorse satt hon i mitt knä och ställde sej upp helt själv med hjälp av en stor leksaktbil och där stog hon och balanserade.. Och abbe blev jättestolt och glad och drog i mig och sa: "mamma, titta mine!!"  Livet är allt underbart när man mår bra =)

Min latmask till man ligger forfarande och sover efter att varit uppe halva natten och glott på tv.. Men men, vad ska man göra, allting kommer bli bättre när han får ett jobb.. Och magkänslan säger att det blir snart =)

Nu ska jag bege mej ut på balkongen och röka en ciggarett.. Efter 3 långa år röker jag igen, och ni ska veta det gott folk.. Det är så jävla gott, men det var ju inte därför jag började det var för stressen och jag kunde inte kontrollera den så ciggen hjälpte mej att varva ner några kilo.. Och nu är jag fast igen.. :( Tärt!




Minns denna vackra dag som igår.. Oavsett vad som hänt och vad som kommer att hända så kommer jag alltid att älska er livet ut, jag ska bära er på mitt huvud högt upp så ni inte blir skadade på vägen! ♥ Ni är allt jag har!!

Abdallah & Jasmine, mamma älskar er!!



Kommentarer
Johanna

Äntligen är du tillbaka, har saknat dina inlägg =)

2011-05-04 @ 20:41:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0