Kämpa i värmen!


Lider så fruktansvärt mycket med mina barn.. Solen han nu äntligen vänt sig och är på baksidan utav huset nu, så äntligen kan man sitta normalt i vardagsrummet utan att svettas.. Dom deckade båda två på vardagsrums golvet och har sovit i knappt 30 minuter.. Det skulle passa bra med lite regn nu.. Tecken på att solen är för stark, vår gräsmatta är astorr!!

Ska bli så himla skönt när solen lägger sig lite så man kan gå ut med barnen lite.. Jasmine klarar verkligen inte av denna värme och jag tänker inte utsätta henne för det även fast jag vill vara ute.. Abdallah får nöja sig med uteplatsen tills det lugnat ner sig lite. Och duktig som han är så lyssnar han på vad mamma säger (:

Abdallah har upptäkt en hel del nya saker när vi är ute om dagarna / kvällarna:

* Flygplan.
* Flugor, spindlar, larver.
* Blommor & blad.

Och allting ska han visa lillesyster men hon måste akta sej dom är arliga (farliga)

Ska passa på och ta en cigg (inte så värst gott i värmen, MEN vad gör man när man är röksugen?) och sedan en KALL dusch innan mina busungar vaknar till liv (:

Njut i värmen ni som kan!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0