Idag njuter jag..


Gjorde rent hela jävla uteplatsen imorse med barnen, så nu kan man umgås där igen.. Hade hela balkongen full med grus, små larver och äckelskap.. Vidrigt det där! Förra sommaren hade vi inte problem med gröna larver.. Grannen säger att dom kommer från träden? Skumtskumt.

Zoubeida kommer kanske och sover hos oss under veckan som kommer, farmor och rojin åker över till örebro eftersom nesrine slår in på beräknat datum idag, så nu får man se när bebis flickan behagar sej att komma (:

Idag är det härligt väder, behövde verkligen det här.

Vaknade inatt är världens mensvärk, kunde inte somna om och satte mig framför tv.. Var uppe med tösaflickan kl 6 imorse men som tur var somnade hon om, jag var dötrött och behövde sömn..

Fullrulle som vanligt här hemma, abbelito är ute med faster dilan, farmor khalate och kommer nog tillbaka strax farmor behöver åka hem och packa det sista inför örebro resan..

Längtar tills ali kommer hem från jobbet.. Vet ni varför? Jo för då ska jag få min nya KAMERA!!! Jag har läääängtat som attans, äntligen kan jag ta normala foton på barnen (:

J A G  Ä L S K A R  D E J  A L I B O Y ! !

Snart ska han ta truckkort inom jobbet också helt gratis, perfekt! alltid bra och ha så mycket som möjligt inom den branschen eftersom det ger mer peeeeeeengar (:

Det är snack om att chefen ska bjuda dom på någonting, arbetskamraterna berättade att förra gången han överaskade dom åkte dom över till london och gick på basebollsmatcher helt gratis biljetter, hotell, mat ALLT!!, men ba: HALLÅ?! :D NAAAJS!!

Lite avis nu vaaaaa.. Ska fan också haffa ett riktigt bra jobb som jag trivs med till 100% (;

Nu ska jag ut och smoooooka en ciggarettish innan lillan vaknar.. SE YA LATER!! Och då är det fotouppdatering på mina älsklingar (: ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0