2011-01-18


Tiden bara rullar iväg.. Man kämpar igenom dagarna utan lycka och tänker när man lägger sej: "ännu en dag imorgon" denna kolik, varför gud varför? Vad har våran fina lilla familj gjort för att förtjäna det? Tänker ofta på vad jag kan ha gjort för ont här i världen för att ha en sådan otur när det gäller mitt liv dom senaste 3 åren?

Jag som alltid varit en god medmänniska och alltid ställt mina nära och kära högst upp och värderat mej själv ner till botten.. Jag vet en hel del människor som är så jävla egoistiska och elaka och det är dessa människor som ska ha denna otur jag och min familj åkt på..

Men som sagt dagarna går, sakta med säkert fram.. Nyår och jul är borta med vinden nu, skönt! Lillan blir 4 månader den 24 och den store har gått och blivit 1år och 10 månader, dags och planera 2 års dagen snart.. Det vi är överens om är iallfall att vi ska ha en 20bitars med en brumbrum på :) vilken lycka, enligt abdallah <3



Och det ni väntat på.. Fotouppdatering.. JAG VET!! Men våran sjuka dator vill lixom inte föra över bilderna till datorn, så jag vet FAN inte hur jag ska lyckas med detta?! Datorn kanske har en dålig dag.. Typiskt! Inte varje dag man har tid och sitta här lixom..

Nej, nu vart jag sne.. RÖKPAUS! Sedan blir det matlagning och städning.. Jippie?!



Kommentarer
Anonym

älskar dig <3

saknar dig <3

måste ses snart!

vad gör ni imorrn?

PUSSSSSSS!

2011-01-21 @ 20:04:37
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/
Sandra

Hihi, söööötnos.

Jag saknar dig, ska vi börja skolan igen? haha.

Vi måste seees!

Puss

2011-03-27 @ 15:32:25
URL: http://vaniljkrans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0