Utan era andetag! ♥

Jasmine min prinsessa, om ord ändå kunde beskriva min STORA kärlek för dej.. Vi har kämpat sen första dag då vi fick dej men jag tackar gud att du mår bra idag och att inga nya problem har uppstått.. Vi ska fortsätta kämpa oss igenom dagarna och tillsammans ska vi klara allt.. Jag kommer aldrig släppa taget om dej, du är speciell och världens underbaraste lilla flicka.. Jag älskar dej och kommer alltid att göra det!! ♥

  

Abdallah, abdallah vart ska jag börja min son? Du och jag är menade för varandra.. Det är gud jag har att tacka för att jag fick en sån fin och speciell pojke som dej.. Det är du och jag mot världen!! Du är bara 2 år men ändå känner du av andras känslor.. GAH, jag kommer aldrig kunna beskiva dej du är så underbar.. Jag älskar dej ♥

 

NI ÄR ANLEDNING TILL VARFÖR JAG STIGER UPP VARJE MORGON!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0