trodde du ja..


23.15 igår kväll somnade jasmine.. jag var helt slut och för första gången sen 3 månader tillbaka vaknade jag inte av ali´s ringklocka? och jag som trodde att hon skulle sova åtminstonde till kl 9.. glöm det straxs efter halv7 var hon pigg och glad vaknade av att jag hörde hennes pruttljud hon gör på sin egen hand och fot.. härligt där (:

abbelito ligger och sover fortfarande och det får han gärna göra lite till, hans första vecka på dagis har varit tuff..


Att gunga är en favorit.. Jasmine gillar ÖVERDRIVEN fart medans abbe tycker om att "sväva" fram och tillbaka helst ska han kunna se spindlar, myror och andra roliga saker samtidigt :)



Vad vore jag utan er?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0