tisdag..


Oj vad snabbt dagarna har gått..

I fredags var det hur mysigt som helst att få ha hemma hela familjen, det sker inte så ofta längre.. Bjöd på god köttfärspaj som gillades, hade supertur med den :) & Jasmine började ta sina första steg..

I Lördags skulle jag göra mig till och baka kurdiskbröd men dom blev inga goda så jag kastad dom :O, storstädade och fixtrixade lite här hemma, sedan kom yadhe på besök och stannade tills på kvällen.. Hade en superfin dag tillsammans..

I Söndags åkte vi hem till yadhe, det var skön att få komma dit hade saknat rojin o bejda ♥ barnen var glada och åt bra.. read gjorde världens godaste baklawa :) var inte hemma förens efter 10..

Igår lämnade jag abbelito på dagis vilket han inte gillade så mycket, men dagen hade gått hur bra som helst.. Jag och Jasmine promenerade fram och tillbaka till willys, sedan tog vi det bara lugnt tills vi gick och hämtade abbelito från dagis då blev det fullt ös :)

Idag blev det dagis-lämning lite bättre än igår.. Sedan åkte jag och dottra till kungsängen och gjorde några ärenden, äckligt väder ute blev helt svettig.. Ska straxs ner till centrum och lämna tillbaka filmerna jag hyrde, men innan det ska lillsnuttan käka lite lunch..

Lite dåligt inlägg men jag har huvudvärk :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0