ta vara på det du har..


Det är snart 3 veckor sen vi var hos mormor och morfar.. Barnen trivdes och hade det jättemysigt.. Jag är lite besviken på min mamma, hon tog ut 5 veckors semester för att hon skulle tillbringa tiden tillsammans med sina barn och barnbarn, men än har jag inte sett röken av dej? Och på Måndag börjar du jobba igen.. Inga telefonsamtal inte ens ett litet sms.. Jag är trött på att ringa dej.. Men det är DU som förlorar tid med dina barnbarn, så du har dej själv att skylla..

Jag och din andra dotter Elin kom fram över telefonen igår att det du är kallas: SJÄLVISK! Hoppas du snart inser det innan du sumpar allt..

Men jag gråter inte floder för det, livet går vidare och vi njuter av varje minut :)



Ni är det bästa jag har!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0