Falska förhoppningar?


Åh, jag bara trodde att jag skulle ligga inne nu i förlossningen och snart ha min snutta..

Men nej, inga värkar.. Fick igår min slempropp tror jag eftersom det innehöll blod och slem men eftersom jag varken hade sammandragningar eller några värkar tyckte dom att det var onödigt att åka in.. Hela natten har gått bra och jag hade lite ont vid 4 och kl 6.. Nu har ingenting hänt än och jag är sur som fan.. Ska ut och gå nu i typ 10 timmar så det kanske sätts igång, haha..

Jag längtar, jag drömde om förlossningen inatt och jag hoppas verkligen inte att det händer så i verkligeheten, elin vet vad jag pratar om!

Hon smårör sej där inne men hon trycker inte ner sej som hon gjort förut i typ 2 veckors tid så jag känner mej lite desperat till och få ont, det känns som om jag bara går runt och väntar..

Har gått in i v38 nu iallafall..

I MISS YOU BABYGIRL!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0