Ännu en dag!

Idag är jag beräknad, men ingen bebis än kommen..

• Ryggvärk
• Mensvärk
• Sammandragningar
• Hård på utsidan av magen

Vad fattas? Jo.. Värkarna! & självklart slemproppen..


Hade sjukt svårt att sova inatt, jag tänker för mycket och kan inte koppla av i kroppen.. Det är jättejobbigt! Vaknade flera gången och trasknade runt i lägenheten och kollade till mina prinsar så allting var OK med dom..

Snälla snälla snälla kan inte allting bara sättas igång nu? Jag orkar verkligen inte mer..

Jag tycker det är jättejobbigt och vänta, jag klarar inte av det.. Och så ska man gå över tiden också, varför det för? *dumma* Nu tänker jag bara på den 26/9 då har jag tid hos barnmorskan, men dit vill jag inte gå då för då ska jag ha min flicka i min famn.. Hoppas!

Min barnmorska som var 95 % säker på att hon skulle komma tidigare än väntat eftersom hon så länge (över 1½ månad) varit fixerad neråt och för att jag har känt sånt tryck och hugg och stickningar i underlivet.. MEN NEJ! Ingen bebis här inte..

Jag vill inte vara med längre! Hah..


Jag saknar ju dej, saknar du inte mej jasmine? Vill du inte komma ut till mamma din så jag kan få pyssla om dej, så du kan få träffa din pappa och din storebror som var eviga dag pussar på din ul bild..


VI ÄLSKAR DEJ! ♥



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0