9 September 2010

Flicka lilla..

Ingenting har än hänt. Trodde att det skulle ske idag faktiskt, var svag och hade ont "mensvärk" i flera timmar som kom och gick.. Men vid 2,3 tiden var det borta och kom aldrig tillbaka..

Har tryck och hugg längst ner i magen och jag känner hur hon "pressar" sej ner.. Någonting är på g iallafall..

Förstår igentligen inte varför jag stressar är bara inne i v38 men jag har ställt in mej på att hon ska komma dom här dagarna eftersom jag hört så mycket av läkare och dylikt..

Nu på Måndag (om ingenting skett) :), ska jag till barnmorskan då ska jag be henne titta om jag är öppen, jag har det väldigt jobbigt och har blött nu för 3 gången hon kanske kan hjälpa mej och göra så dom sätter igång mej.. Har läst mycket om att det flera som har varit med om det även om man inte gått över tid..

Vi får la se.. Hon kanske inte tycker att jag behöver det även fast jag tycker det.. Som min svärmor säger, det är inte lätt och vara gravid man har faktiskt ont! Idag såg jag hur hon led med mej när jag hade som ondast hon tyckte att vi skulle åka in och se om det skulle hända något men jag valde att stanna hemma, jag skulle ändå bara bli hemskickad..

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysas med min son! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0