1 September 2010


Tänk så snabbt tiden går.. Snart är vi inne på nytt år IGEN! :O

Natten var sådär, tänker mycket nu på min förlossning om att jag vill att den ska sättas igång.. Efter mitt samtal med Berit blev längtan ÖVERDRIVEN! Det ända jag pratar om nu med Ali är förlossningen och om Jasmine vår dotter..

Jag bara längtar tills värkarna kommer.. Jag hoppas att det sker nu i helgen! :)

Snart ska jag gå ner till centrum och förtids rösta ska passa på och göra det lär ju inte ha tid när man har gått och blivit 2 barns mamma :) Vi har mycket förväntningar och planeringar till denna barn, jag ska vara mammaledig och sedan när 10 månader har gått är det dags för ali och ta ut hans dagar då ska jag ut i arbetslivet jag saknar det lite faktiskt.. Och det ska bli skönt!

När ena föräldren jobbar har barnet rätt till fler timmar om dagen då på dagis eller?

På Fredag ska vi till syster Jenny på bvc och göra 18 månaders kontroll och ta en elak spruta sen får vi se om det blir dagis eller om han blir allt för febrig.. Skönt iallfall att det är helg så han inte missar dagis för då kommer allt förstöras..

Nu hickar min gumma som vanligt.. Hon har sina speciella tider faktiskt.. Mellan 12-13 på dagarna och mellan halv10-10 på kvällen.. Hihi :) ♥

Nu ska jag tjata på min stora prins att vi ska ut och gå.. Byebye!


Kommentarer
Anonym

LÄNGTAR tills Jasmine kommer ut!! KOM TILL MOSTER NU! <3

NEJ,du har inte rätt till fler timmar fast Ali jobbar. Liam får bara gå 15 timmar fast Rasmus jobbar och jag är hemma!

MEN, Ibrahim har rätt till heltid alltså 40 timmar i veckan fram tills dess att Jasmine har blivit två månader.. PUSSSSSSS syrran!

2010-09-01 @ 19:53:25
LILLSYSTER

SYSTER!



Nej han har inte rätt till 40 timmar nu heller?! Han får gå 5 tim om dagen 5 dar i veckan det är allt han får.. Eftersom jag är arbetslös just nu och inte mamma ledig eller dylikt.. Ali har inte jobb och det är också en utav anledningarna..

2010-09-02 @ 09:18:04
URL: http://neroze.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0