Saknat mej?


Jag har skaffat facebook, kanske märks? Men det är inte därför jag har dålig uppdatering, livet som 2 barns mamma är inte lätt.. Min lilla Jasmine har jättemycket gaser och kräver all uppmärksamhet, duktig på och gråta är hon också. Min prins är väldigt avundsjuk av sej och har börjat slåss allt mer, förstår honom till 100% vi försöker ge han all tid som vi kan till honom.

Sen i Onsdags har han inte varit på dagis pga av kräk och feber. Idag gick han dit, men fick samtal 10.30 när vi var på BVC att vi måste hämta honom för att han har slagit i hackan och måste sys.. Märks att det är min son, jag var lika galen som liten..

Så nu är han och pappa ali inne på astrid och väntar på att få träffa en läkare..

Nu gnäller min fia..

/ Neroze!

Kommentarer
Jenny

Vad heter du på Facebook då :D

2010-10-18 @ 19:54:18
Anonym

sök på ida lagerquist så hittar du mej :)

2010-10-19 @ 18:04:38
Jenny

Det finns bara en som heter så och det måste vara du, men du har inte skaffat dig en profil bild så jag blir lite osäker om det är du eller inte :)

2010-10-19 @ 19:36:24
Anonym

http://sv-se.facebook.com/people/Ida-Lagerquist/100001701579912



här e hon

men du måste va medlem för att se hennes sida

=)

2010-10-23 @ 21:36:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0