Livet som två barns mamma ♥


Bli inte ledsna på mig, uppdateringen blir med långa mellanrum tyvär..

Dagarna som gått har vi bara "varit" njutit av tiden och försökt vara ute så mycket som möjligt när solen väl varit på topp.. I Lördags fick vi finbesök utav familjen shukri, dom var här i några timmar och vi åt middag tillsammans.. Det var kul att dom kom för en gång skull :)

Sömn under helgen var snål, min kära son hade marddrömmar och vaknade var 15 minut och grät.. Fick ont i hjärtat man blir så svag eftersom man inte kan hjälpa och förstå vad han vill.. Som tur va försvann det i Söndags och han har fått ordentlig sömn nu och det är jätteviktigt eftersom han är på dagis på dagarna och en massa kraft försvinner där..

Igår var vi i Jakobsberg centrum och handlade nya kläder till min son.. Måste nämna hur mycket vi handlade för: 1700:- och tro mej jag skulle kunna tömma bankkortet ännu mer på kläder men vi var tvungna att behålla lite för vi måste ju ha mat i huset också, haha..

Kärleken mellan storebror och lillasyster växer, nu vill han ha henne i knät och blir helt hysterisk om han inte får pussa och krama henne.. Han tycker även att det är jättemysigt att ligga brevid henne i sängen, klumpig som han är så vågar man inte lämna dom tillsammans.. Haha!

Imorgon är det 2 veckor sen jag krystade ut henne, tiden går snabbt asså :)

Snart ska barnens kusin Kevin döpas, dags att kolla på doppresent.. Försöker tänka tillbaka vad jag gav till Liam? Men jag minns ej.. *minne som en 90 årig tant*

Nu i helgen kommer mina föräldrar och kanske min syster, får tjata lite till på henne.. Jag har inte sett henne på 2½ månad snart.. Skäms! Det som gör ännu mer ont i hjärtat är att jag än faktiskt inte har sett Kevin, och jag som är hans MOSTER!!

Huvudvärk sen 1 vecka tillbaka, och den sitter i och släpper ALDRIG! Gjorde ett litet misstag igår, tog både citadon och alvedon och tror ni värken minskade? Öh nej, den blev värre.. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna för ljuset i lägenheten var stark *tyckte jag*

Nu är Ali på väg till en jobbintervju, så håll tummarna :) We need some job..



Ett väldigt ointressant inlägg.. Enligt mej! Kanske ni också tycker, haha.. Har tyvär inte samma möjlighet nu som förr att sitta och blogga, ni får lida lite.. Haha :)

Take care!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0