21 November 2010

Godkväll..

Igår blev jag överaskad, min älskade syster gifte sej! Alla var samlade för att döpa lilla Kevin i slutet på allting började prästen viga turturduvorna.. Vackert? Ja, tårarna rann som aldrig förr.. Fick nog alla i kyrkan att gråta..

Varit dålig på att uppdatera, jag vet! Min lilla prinsessa kämpar vidare med sin kolik och så som det ser ut nu så verkar det inte lugna ner sej.. Jag hoppas innerligt att det lägger sej till 3 månader.. Får stå ut 1 månad till..

Förskylningen håller i sej för min stackars prins, aldrig blir han 100% frisk.. Om det inte är feber, så är det kräkningar, eller varför inte en massa slemhosta och snor som bara forsar ner.. Jippie! Vilken underbar tid vi lever.. Knappt något dagis, onödigt och ha han där.. Blir bara värre!

Slutat jobba har jag gjort också, min kära älskade familj behöver mej.. Och för att vi ska leva så bra som möjligt och vara lugna och fina så vart beslutet så.. Jag är nöjd med vårat val och jag märker förändring redan.. Tjäna pengar kan jag göra senare, nu är mina barn viktigare!

Saknar min bebobebo och min sessa som är hos yadhe, dom kommer hem imorgon! <3 Får så otroligt mycket hjälp nu ifrån henne och det underlättar till 1000.. Vad vore vi utan dej? INGENTING!! <3 <3

Min prins ligger och sover i sängen, funderar på om jag ska joina honom?!

PEACE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0