Vår ÄLSKADE tjej!


Imorgon ska jag igen gå och kolla på dej, jag hoppas att du har gottat till dej och växt så mamma slipper vara orolig mer. Denna gång vill jag också jättegärna se ditt ansikte så du inte bara visar din rumpa och kous! Hihi..

Igår kväll när din bror hade somnat satt jag och din pappa och pratade om hur efterlängtad du är och hur otroligt spännande det kommer bli och få dej, allting kommer bli nytt oavsett din storebror.. Det är en STOR skillnad på en pojke och en flicka!

Denna gång kommer bli lika spännande, om inte mer kanske?

Det är faktiskt inte så långt kvar nu om man tänker efter? Dessa månader har gått jättefort och jag hoppas att när jag vaknar "imorgon" så är det September och ditt beräknade datum kommer! Mamma, pappa och storebror älskar dej och längtar till den dag då du finns bland oss.



Kom jättegärna med namnförslag? Har blivit osäker på vad min prinsessa ska heta..

• Joline • Isabella • Jasmine •


Kommentarer
Anonym

Jolie :)

2010-05-11 @ 22:47:04
URL: http://diacoshe.blogg.se/
Anonym

Helt klart Jasmine!

2010-05-14 @ 16:13:58
Kiia

Jag e inne på Ezmiralda.... Tycker det e så fiiint! <3

2010-05-18 @ 08:54:05
URL: http://pullirullan.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0