Saknat mej?


Kom hem för 4 dagar sen, dagarna har varit igenproppade med saker och min son har blivit förskyld och får 3 tänder samtidigt så han låter mej inte göra någonting. Nätterna är asjobbiga han vill inte sova och han är en riktig liten gnällspik.. Men jag älskar han ändå! :)

I Fredags fick jag reda på att jag hade en lite flicka i magen.. Hon är en liten tös eftersom jag går inte upp i vikt jag rasar ner i vikt istället, sedan min inskrivning som var för kanske 2 månader sen har jag gått ner 6 kilo, det känns inte så speciellt ok, men det är för att jag går på medicinering ang min struma men så länge läkarna säger att hon tar den näring hon behöver så litar jag på dom, ska tillbaka på yttligare en koll nu den 11 maj så då får vi se om hon växt..

Semestern i Damascus/Kamishly var helt okej faktiskt, ett väldigt fattigt land men landet hade sin charm.. Tyvärr väldigt mycket misshandel både mot barn och djur på öppen gata och det var ingenting jag ville se, blev dubbelt så känslig också eftersom man är gravid.. Blev av med en väska med värdesaker som vi ALDRIG kommer se mer, men men livet är hårt..

Klippte min älskade pojke där nere, och fyfan så söt han vart. Blev en helt ny liten abdi.. Han var sjukt duktig både på planet ner dit och på hemåtresan..

Några utav bilderna (damascus) :





Shalo Ahmed´s hus, här bodde vi i 4 dagar sen åkte vi över till Yabo i Kamishly!







Kommer att ladda upp bilderna så småning om, vem orkar ladda upp alla i ett inlägg? Det är nog 300 bilder om inte mer :), haha.. Men jag lovar att jag ska dela med mej..



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0