Det är inte bara glädje med att vara gravid..


Det finns verkligen nackdelar med att vara gravid även fast man inte vill tro det.. Jag skulle jättegärna klara mej utan dessa elakheter! Alla åker nog på dessa symtom men den som klarar sej ifrån det (som tex min mamma) hade nog en UNDERBAR graviditet..

.. Svimfärdig.. Illamående.. Trött.. Halsbränna..

                                                             

Värst var det inatt då jag sprang upp akut till toan och gjorde av med allting jag hade.. Hemskt! Kände redan på kvällen när jag la mej att någonting var på tok.. Allting sitter självklart kvar idag och jag är inte alls på humör, min skatt ligger och sover nu iallfall och jag får hoppas att han gör dagen lätt för mamma tills pappa kommer hem från jobbet..

Dottra min ska du göra graviditeten svår för mamma?! :)


Kommentarer
Terese

åååh, jag vet inte om jag sagt det, men GRATTIS!!!!!! en liten tjej oxå, kan det bli bättre?! nej :D .. sköt om dig, <3

2010-05-15 @ 22:23:22
URL: http://mariaaterese.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0