Snön kom tillbaka!


Igår eftermiddag åkte vi hem till Ibrahim´s Yadhe (farmor) det var faktiskt kul att komma hit och hälsa på det var ett väldigt bra tag sen sist.. Hans fastrar bråkade om vem som skulle hålla och leka med honom, haha :) Han charmade hela högen och alla hade en bra dag igår..

Han har blivit mycket bättre och under natten sov han perfekt somnade kl 21.00 och vaknade dagen därpå 08.30 snacka om sovmorgon för mej och tro mej det behövde jag verkligen..

Idag har jag och tjejerna gräddat pannkakor och för några timmar sen spelade vi tjejsnack, det var ett spel jag själv spelade som barn så det var kul att få göra om det :)

                                



Ali är och jobbar idag, vilket han inte skulle ha gjort.. Men vi tackar och blir glada eftersom dom pengarna behöver vi inför våran Syrien resa..

Det snöar som aldrig förr, jag som trodde att snön skulle lämna oss och låta våren komma men nej självklart så ska snöovädret börja igen! Usch..

Nu ska jag gå och mysa med min son! ♥ Byebye


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0