Just de, jag missade att svara på en fråga!


Postat av: belle

din son har ett utlänskt namn? ville du inte ha ett svenskt namn på honom? vem gav han det namnet han har, din man?

2010-03-18 @ 19:56:28

Japp det stämmer han har endast ett utlänskt namn och han är döpt efter sin farbror som tyvärr inte finns med oss idag så namnet är väldigt speciellt och våran son lever sin farbror och namnet vidare eftersom han inte blev så gammal! Namnet var bestämt direkt när vi viste att jag hade en pojke i magen :)

Svenska namn? Njae, jag är inte så inne på det faktiskt hade inget annat namn än Ibrahim Abdallah så det fanns ingenting och tjafsa om.. Nästa baby ska antingen heta Yosef eller Joline och det är inte heller svenska namn och dom är det jag som bestämt :)


/ Neroze


Kommentarer
Belle

Jaha ok, tack. Inte så vanligt tänka jag eftersom du är svensk!

2010-03-24 @ 12:45:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0