Gravid & orolig!


Nej? Det kan inte vara sant..?

Under mina 4 månader som gravid hade jag gått upp 2 kilo, imorse när jag ivrigt vägde mej visade det sej att jag hade gått ner 1½ kilo? Jag förstår inte!! Jag vet att jag är dålig på och äta, men jag försöker verkligen tryck i mej så mycket som möjligt..

Ska man behöva vara orolig?

Jag vet att när man har struma och redan är lite överviktig så är det lätt att man går ner i vikt, men jag tror verkligen inte att det är så bra?

Får börja trycka i mej onyttiga saker nu och se till att jag går upp i vikt, vill ju inte att min lilla bebis ska drabbas, love you ♥


Kommentarer
You know!

Hej! Du ska absolut inte vara rädd gumman, det är normalt och både gå ner och upp i vikt i graviditeten, vissa går upp hur mycket som helst och andra ingenting alls! Men lova mej att du hör av dej till din barnmorska om du trampar ner allt för mycket. Det är ju bra att din barnmorska vet. Väg dej varför morgon nu för att ha koll, och ät en massa godis! Hahahah..



Du ska se att allting går bra, oroa dej inte bara!



/ C! ♥

2010-03-18 @ 14:44:17
Anonym

En överviktig kompis vägde 119kg när hon blev gravid. När hon åkte till förlossningen vägde hon 95kg. Hon åt nyttigt enligt kostcirkeln och en dietist hade gett henne kostförslag. Du och bebisen gynnas av att du går ner i vikt istället för upp. Inget illa menat.

2010-03-19 @ 01:10:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0