Det var nyss Måndag?


Tänk så fort tiden går hos svärmor, det är alltid någonting som händer och man har nästan aldrig tråkigt. I Måndags tog vi Ibrahim´s sista hepatit b spruta & 1 års sprutan, han mådde hur bra som helst hela dagen och kvällen men framåt nästa morgon fick han feber och var inte så pigg på att äta fram till 2-3 tiden sen var allt igång igen :) Duktig pojke.

Imorgon är det exakt 1 vecka kvar sen sitter vi på flygplanet på väg till Syrien. Allt är packat och klart det är bara några små saker som är kvar.

Imorgon ska vi göra egna pizzor till lunch/middag, det är det bästa som finns och Ibrahim älskar det så det är ju kul att göra mat som alla tycker om och äter.

Ska passa på och lägga mej ner nu i soffan medans han sover, har haft ont i huvudet och magen sen igår, bebisen växer så det knackar, kanske är det tvillingar? Det är faktiskt en hel del som säger det :) Jag har än inte gått upp något i vikt, har faktiskt yttligare gått ner 500 gram men sen har det stått still..

Kommer nog gå ner en hel del i Syrien också eftersom det är så varmt och jag kommer säker åka på magsjukan några gånger eftersom jag inte vaccinerat mej pga graviditeten. Ska inte oroa mej ionödan allting kommer gå som planerat och pratade senast med min barnmorska igår och hon säger att jag inte ska oroa mej!

Bloggandet kommer minska en hel del eftersom jag känner att jag inte har så mycket och dela med mej, men jag ska absolut försöka skriva innan vi reser, men sen får ni vänta 1 hel månad innan ni får läsa om hur syrien resan var och så självklart ska jag ladda upp 1000 bilder på våran underbara resa :)

Under tiden sköt om er och var rädda om varandra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0