1 dygn kvar!


Nu é det exakt 1 dygn kvar sen firar vi min sötaste sons kalas, iof så föddes han kl 22.10 på kvällen men då har alla gästerna gått så då får bara jag och pappa pussa honom :)

Allting är klart, lokalen är våran kl 18.00 ikväll då ska vi dit och städa och göra iordning eftersom vi nog inte komma hinna med det imorgon, vill absolut inte få någon stressig dag!

Efter lunch ska vi till willys och handla godis, måste ju ha det på kalaset också vi är 14 barn från åldrarna 2 månader upp till 13 år så dom som vill ha ska få en varsin godispåse, :) Mysigt ju..



För alla som känner mej BÄST som min syster vet om att jag INTE tycker om lasagne, men min älskade make ÄLSKAR det som jag måste laga det till honom lite då och då. Och inte orkar man väl stå och laga olika maträtter heller, så jag får pina i mej det idag :), HAHAH!

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få min efterlängtade smörgåstårta som min mor har gjort, love!

Nu står gubben i köket och ropar på mej, har inte tid med er mer! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0