Tisdagkväll..


Dålig uppdatering jag vet!

Från i Fredags har jag varit i byhålan Märsta och ger mej hemåt imorgon vilket ska bli underbart skönt, har saknat mitt älskade hem och det är dags och börja packa inför flytten.. Det är FAN inte långt kvar nu!

Dagarna har gått sjukt snabbt, och jag har tillbringat dom mest tillsammans med syster Elin och hennes son Liam. Det har varit jättekul och vara med dom eftersom vi inte ses så ofta.. Tyvärr! Bilder från veckan kommer laddas upp så småning om :)


Jättekul att det kom in lite frågor iallafall.. Nästa gång vill jag ha FLER!

1, Fråga från Anonym:

grattis till din graviditet! är denna annorlunda om du jämför när du hade sin son i magen?

SVAR:

Tack så jättemycket! Ja, denna graviditet är mycket mer besvärligare tidiga foglossningar och grymt ont i rygg och ben sen långt tillbaka, öker inte i vikt pga av min tabletter.. Dock lite jobbig graviditet eftersom man inte har sej själv och tänka på i första hand, all energi går till min son!

2, Fråga från Anonym:

har du bestämmt dej för namn? dubbelnamn eller enkel?

SVAR:

Min dottra ska heta Jasmine, ett andra namn kanske slinker in senare vem vet..

3, Fråga från Sanna E

1, hur gammal kommer din son vara när du får ditt nästa barn?

2, märker han att det är något som är annorlunda nu?

3, är din familj/släkt glada att du ska få ett till barn?

4, hur många barn vill du ha?

5, kommer det inte bli jobbigt och vara hemma med 2 barn samtidigt, jobbar din sambo eller kan han hjälpa dej senare om det skulle behövas?

lycka till!

SVAR:

Min son kommer under September månad bli 1år och 6månader exakt vet man aldrig..

Ja, absolut.. Han märker att mamma är tröttare än vanligt och att man inte längra kan sitta och hoppa på magen som förr utan att man måste vara mer försiktig och att det är någonting som växer där eftersom han gärna klappar och pussar på magen! :)

Självklart är familj och släkt glada men dom hade nog velat att vi skulle vänta lite eftersom vi fortfarande är unga och för min hälsas skull men gud bestämde och han gav mej en dotter..

Till och börja med så räcker det nu med 2, sen ska vi vänta några år.. Efter det kan jag tänka mej och skaffa 2 till :), sen räcker det nog?! *vem vet*

Min son kommer precis hinna inskolas så han kommer spenadera lite tid på dagis "om han trivs" annars får han vara hemma med mamma och lillesyster, och det kommer gå jättebra vilket som, man vänjer sej och får dela upp arbetet!

tack så mycket!

4, Fråga från Sofia:

varför bor du inte nära din mamma och pappa för? saknar du inte dom?

jag klarar inte en dag utan mina föräldrar, dom är mitt allt!

SVAR:

Det blev bara så att jag bestämde mej för att flytta till Bro eftersom min gubbe fick lägenhet där så det gick lixom inte att tacka nej, Märsta är något jag lagt på sidan klarar mej utan denna förort.. Föräldrarna har fullt upp på dagarna så oavsett om jag hade bott granne med dom så hade jag inte träffat dom lika ofta som nu.. Jag älskar dom och vi försöker ses så ofta vi kan! Livet ändras ju när man skaffar egen familj då går all tid till dom..

*

Tack för frågorna, alltid lika kul och svara på dom!



Just nu har klockan blivit över 21.00 och jag sitter på övervåningen och ska snart krypa ner i sängen brevid min son, ögonen hänger steg upp halv7 imorse och dagen har varit LÅÅÅÅÅÅNG!!

På Torsdag ska jag på skolavslutning och senare på dagen ska jag till läkaren och prata om mina värden och jag hoppas dom ser bra ut och att min dos inte höjs..

GODNATT!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0