Midsommarafton!


Och då var denna dag över.. Vaknade inte förens kl 9 imorse, fick lite sovmorgon med en kämpig natt min son gör lite hur han vill nu på nätterna och ibland blir han klarvaken, och vem orkar med det? Det är dags nu och visa vem det är som bestämmer så det inte är han som styr och ställer.. Han gråter och blir ilsken för allt han inte får eller får göra, och jag vill ju inte att han ska vara ledsen men jag måste säga ifrån för vårat bästa..

Var hos Abdallah´s grav idag.. Det kändes bra att gå dit, det är över ett år sen sist! Vi la dit nya blommor och gjorde det riktigt fint. Vi var kanske där i 2 timmar men det var det värt eftersom hans grav ligger utanför gullmarsplan och det tar ju ett tag och åka..

Tog bilder, fast inte på min kamera för den glömde svärmor (:, haha. Imorgon när vi åker dit så ska jag ladda upp bilderna från idag och från Liam´s kalas också (:

På Söndag ska vi börja tvätta mattorna och på Måndag ska svärmor och säkert Rojin & Zoubeida komma hem till mej och börja hjälpa mej och packa.. Det behövs för jag orkar inte och jag har ständigt foglossningar, värkar vad fan vet jag, men ont gör det och jag blir som död när det sätts igång!

Tänker på min syster, dagarna bara förvinner och snart är det hennes beräknade förlossningsdag.. Ska lillen komma tidigare eller ska han mysa ett tag till där inne? Elin är iallafall trött nu och önskar att han kommer snart.. Ska bli kul och se om han kommer den 3 Juli som jag sagt ett bra tag nu(?) Vi får la se (:





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0