Kan inte förklara den starka kärleken..


Det vackraste som finns är att se dej när du sover..
Det var , knappt 1 månad gammal! * Och nu, 15 månader gammal!
Men ändå samma ansiktsuttryck när han sover i min famn..

 

För varje dag som går så växer min moderskärlek för dej, jag vet att vi hade det kämpigt dom första månaderna i ditt liv då jag gick igenom både en sjukdom och förlossningsdeperation och inte alls kände för att leva mej in i rollen som mamma men vi kämpade och står här idag 15 månader senare och jag har aldrig sett ett sådant underbart barn som dej, alltid leendet på läpparna och att busa finns bara i din hjärna nu.. Tillsammans är vi starka och ska leva igenom dagarna, snart kommer lillasyster och då är det ditt ansvar och vara en bra storebror och ta hand om henne och skydda henne från det onda..

Glömmer aldrig den 13 mars 2009, det var den dagen då du hamnade i min famn
och ändrade mitt liv totalt, jag älskar dej & släpper dej aldrig!



Kommentarer
Michelle

Den är helt underbar!! :D

2010-06-17 @ 13:38:18
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0