22/06-2010


Sen ovädret i Torsdag´s har mitt internet inte fungerat.. Blixten slog ner lite här och var i Bro så ledningarna kraschade totalt, men nu äntligen fungerar den igen and im back :)

I Måndags var jag med om världens jobbigaste dag, foglossningarna var HEMSKA.. Jag hängde på Ali och jag trodde jag skulle föda, igår var dom lite snällare efter att jag hade duschat.. Ali skrämde mej riktigt ordentligt när han sa att vi kanske behöver packa väskan inför BB, men det är lååååångt kvar och än får hon inte komma då kommer det bara bli jobbigt för oss alla.. En så tidig födsel är nog inte så roligt skulle jag kunna tro!

Lördagen var jättebra och Liam sken som en sol och var en helt annan grabb, hoppas han blev glad för kläderna vi gav honom :), dagen fortsatte på mitt håll eftersom jag fyllde 22.. Svärmor hade ordnat grillfest och ordnade kalas sen för mej på kvällen, älskar henne och resten av familjen ni är underbara ♥

Självklart glömde jag kameran där när vi gick hem i Söndags, så bilder från helgen får jag ladda upp lite senare..

Nu i helgen ska vi tvätta våra mattor och förmodligen packa eftersom våran flytt börjar närma sej? Vi har hur mycket som helst och köpa in och vi har inte ens börjat.. GAH!

Dagarna bara rullar iväg och snart är det dags för min son´s inskolning, det ska faktiskt bli jätteskoj och jag hoppas han trivs och att personal är goa..

Var bara tvungen att kasta in en bild på min älskling ♥
Lite gammal men det gör väl inge? :)



Peace & Love!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0