18/06-2010


Vad håller vädret på med igentligen? Igår sken solen och det var så varmt att jag knappt klarade av att vara ute.. Nu spöregnar det och blåser som aldrig förr.. Vad är det för sommar vi har? Vädret måste fan skärpa sej annars blir det ingen bra sommar i år..

Jag kunde inte somna inatt, hade väldigt mycket att tänka på.. Och foglossningarna är hemska!

Min son har hittat en ny hobby, 3 morrnar i rad nu har han gått upp på toasitsen och satt på vattenkranen och lekt med vattnet och där kan han stå hur läääänge som helst, förutom när jag släcker då blir han rädd och vill komma till mamma så det är mitt knep till och få han därifrån när jag tröttnat.. Haha, elakt kanske men där kan han väl inte så i flera timmar heller..

Tog några bilder på han imorse:

  

Ali jobbade över igår eftersom tv4 vd fyllde 60år så det var storfest.. Bla, träffade Ali på Martin Timell och Peter Jidhe, tänk vilket sjukt roligt jobb han har igentligen, träffa en massa kändisar varför inte lixom?! :) Han tog en bild med Jidhe men den har han på mobilen, så den tänker jag ladda upp lite senare..

Stolt över min älskling!

*

Imorgon é det 19 juni och då är det min födelsedag.. Det har jag växt ifrån och eftersom Liam inte firades den 15  juni så har syrran fixat kalas imorgon så då ska jag åka och träffa min gullunge.. Hon blev jätteglad när jag berättade imorse att hela familjen kommer för att gratta honom.. Jag har bestämt mej för vad jag ska köpa till honom och jag hoppas bara jag hittar en som faller mej i smak annars har jag lite annat smått och gott som jag tänkt över :)

Låg och tänkte igår på att Elin´s förlossnings snart är kommen och ifall hon föder tidigare eller senare.. Så inatt drömde jag om det tillochmed och att hon gick med lillebror i magen yttligare 1 månad och att jag födde tidigare än beräknat och att dom kom samma dag och att vi låg i samma förlossningsrum, helst sjuk!

Hon fick sin pojke och jag fick min flicka.. Åååh, längtan är sjuuuuuuuuukt stor!

Eftersom min sömn var sjukt liten inatt så hade jag tänkt och krypa ner i soffan och glo på tv, vilket jag igentligen inte vill eftersom kroppen blir ännu segare utav det men jag måste jag är helt svag i hela kroppen!

Och jag måste bara tillägga, jag är så glad när jag var yngre satt jag och kollade på ett svenskt tv program på kanal1 som hette segermyr och nu är det TILLBAKA! Och jag blev så glad när jag såg att dom börjar sända nu på måndag, yey!

Peace..





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0