14/6-2010


Vad håller Sveriges väder på med, har den missuppfattat att det är sommar och att vi vill ha sol? Under hela helgen har vi haft ett tivolio här på besök men jag satte inte min fot där eftersom vädret inte kunde anpassa sej för utomhus aktiviteter.. I Lördags kom Zeyneb hem till oss och sov över till Söndagen igentligen skulle hon ha sovit kvar men hon ska gå på kollo i 2 veckor och behövde ett speciellt busskort hon glömt hemma så hon fick åka hem iallafall..

Idag ska jag ÄNTLIGEN få lyssna på min dottras hjärta, och jag är så nervös inför det.. Dagarna som varit har hon spökat runt där inne och magen har varit stenhård hon gör det verkligen inte lätt för sin mamma.. ♥

Min älskade son växer så det knackar och han säger några ord, ack (tack) a (ja) ne (nej) försöker lära honom vatten på kurdiska som är (aav) han gnäller bara när han vill ha vatten så det är bättre om han kan berätta för mamma istället vad han vill ha :), heh..

Föresten så blev han hela 1 år och 3 månader igår! Hipp hipp hurra för min älskling!

Imorgon är det den 15 juni och då är det exakt 2 år sedan min systerson kom till världen, tänk hur fort tiden går igentligen? Han ska inte fira sin dag förens på Lördag (på min födelsedag) så jag hoppas verkligen att jag kan komma dit och pussa på min stora kille..

Här kommer lite bilder från Märstaveckan!

Åker bil på brödbodens café, vilket var ganska läskigt!


Måste peta lite på morfar, har saknat han sååå mycket!


Leker förfult med mormor..


Bus i garderoben med kusin Liam ♥ "fast här leker dom oskyldiga" :)


Superskoj att leka i alla slags korgar.. och tugga på ankor :)


Röjer i sandlådan!


Liam letar upp myror, mosar dom och kletar dom på sin mamma eller äter upp dom, haha.. "yra yra"


Chillar i solen..


Livet é allt underbart!


Kommentarer
Anonym

vilka fina bilder syster och tack för att ni skänkt massor av tankar till oss,nu är vi äntligen hemma och vi mår allihop bra! PUSS älskar dig!

2010-06-17 @ 15:53:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0