Prinsess Jasmine!


Igår på kvällen visa du upp dej för pappa din, sparkarna du gav kändes riktigt ordentligt! Ju färre veckorna blir desto mer rör du dej, men magen förblir densamma.. Kanske ska den och du inte bli större?

Ska snart tillbaka tillbaka till barnmorskan för kontroll och då får vi se om du blivit något större sen förra gången :)

Som nog alla gör så jämför man sej med andra eller sina andra graviditeter och det gör tyvärr jag, tycker hon är allt för tok för liten för när jag hade Ibbe i magen så var magen och jag dubbelt så stor.. Och då tänkte jag: Varför? Och nu när jag inte alls blir stor och runt och magen är som en liten kula tänker jag: Varför? Man är då aldrig nöjd..

Har gått in i v32 / graviditetsvecka 33 och tiden bara rinner iväg, jag hinner inte med och snart ligger jag väl där på förlossningen.. Längtan är enormt stor!



Kommentarer
Veronica

De är nog svårt att inte jämföra sig med andra. Mest troligt är allt som det ska, speciellt om det inte var något vid din förra graviditet. Får annars bara önska dig lycka till :)

2010-08-06 @ 20:53:27
URL: http://jagerving.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0