Onsdag 21 Juli 2010


Tänk så fort dagarna gått, imorgon är det redan Torsdag då ska jag till labbet på vårdcentralen tidigt som fan och göra en glukos belastning och får inte äta eller röra mej på 4 timmar och mitt barn får jag inte heller ha med mej, så han måste jag lämna hos fastrarna.. Jag hoppas verkligen att allt går bra!

Ja, då får man se om man har graviditets diabetes då? Vad tror ni? Som jag känner just nu så tror jag inte det, men det är i dom sista veckorna som det brukar förekomma så det är bra att jag kollar upp det!

Är ju som sagt hos svärmor och passar hennes lya, våran ser ut som ett bombnedslag så det är skönt och kunna vara här.. Nu är det inte många dagar kvar sen flyttar vi in till våran nya lägenhet :)

Vi har fått nya fina nyheter, Dilan é gravid med sitt första barn och ifall allt går som det ska så ska hon få i mars, april :), superskoj!



Jag har gjort om min blogg lite, men som vanligt förstår jag mej inte på hur jag lägger dit stilmallen, i need some help pls?!

Idag är jag trött och seg och inte alls på humör, känner av mina bäckenen fett mycket och det blir bara värre och värre nu, varför kan jag inte bara må bra för en gångs skull?! Gud så skönt det ska bli och föda, jag verkligen längtar..

Sen igår har jag varit sugen på nisk, det är en kurdisk soppa så det ska jag göra lite senare idag.. Ali´s ansiktsuttryck blev glatt när jag sa igår att jag skulle göra iordning det idag! :), han älskar det!

Jag har än inte fattat att min syster har fött och att hon har sitt barn i sin famn nu, jag är bara lite avis? Jag undrar vad storebror Liam tycker om lillebror Kim? ♥

Nej, nu ska jag bara ta det lungt och låta tankarna flöda! Bye..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0