Hallå i värmen.


Nu tittade solen fram och jag som hade hoppats på lite "kallare" idag, jag behöver det!

Graviditeten blir bara kämpigare och kämpigare värmen gör det inte lättare heller, jag svettas så jag håller på och dör och då överdriver jag inte! Igår var värst, vi fixade lite inför flytten och jag trodde jag skulle svimma
och dagen tog aldrig slut, Ibbe vägrade sova och deckade inte förens halv11..

Det hugger, kniper och sticker i underlivet det är skönt att jag ska till barnmorskan idag.. Har 100 frågor och ställa, såhär mådde jag aldrig när jag hade Ibbe i magen..? Alla säger att det är 100 ggr värre att bära flickor och jag tror på det nu när jag väl är med om det.. Ska vänta några år tills nästa graviditet, min kropp är slut!

Jag har dragit ner persienerna och har alla fönster öppna och har fläkten igång men ändå är det VARMT, hjälp! Det är fan hemskt och vara gravid under sommaren och stackars min syster det är 2 dagar kvar tills hennes beräknade datum och han har inte än kommit.. Hon går verkligen och hoppas på att han ska komma och inte gå över tiden, men det skulle inte förvåna oss allihopa..



Imorgon får jag besök kl 8 på morgonen, för då ska vår lägenhet besiktas.. Yey! Vem orkar lé och vara trevlig då, Ibbe lär ju fortfarande sova när dom kommer, och jag är 100% säker på att vår hemska ringklocka på dörren kommer väcka honom.. Även fast vi har en lapp utanför där det står med stora bokstäver: ANVÄND EJ RINGKLOCKAN! Så gör 80% utav dom som plingar på ändå och när man påpekar det så säger dom: ja det har du rätt i, det såg jag inte! Då har man bara lust och säga: Har du inga ögon eller?!

Jag skulle igentligen ha lagt upp bilder idag, men jag förstår inte varför inte min dator tar emot minneskortet, det kommer lixom inte upp något på skärmen.. Suck! Alltid det ska vara något..


JA JUSTE!!

I fredags handlade vi våra nya älskade soffor och en jättefin sängstomme.. Jag bara dör utan längtan tills jag får flytta in till min nya lägenhet!


Nu har jag inte mer tid och sitta här, ska åka om en timme och min prins sover än.. Tror nog att det kommer bli lite stressigt i sista minut, som vanligt.. Berättar mer sen om vad min barnmorska sagt och håll tumtmarna på att allt är som det ska :) PEACE OUT!


Kommentarer
Anonym

Ett tips som jag gjorde, skruva bort ringklockan, eller lägg lite papper i mellan så plingar de inte så högt :)

2010-07-07 @ 20:38:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0