Godkväll i värmen. Ligger utslagen i sä...

Godkväll i värmen. Ligger utslagen i sängen och ska straxs sova. Min prins fick hysteriska gråtanfall och deckade för ungefär 15 minuter sen. Denna värme tar slag på oss alla. Ska även från imorgon sluta med att låta han sova på förmiddagarna. Jag tror att han kommer somna mycket bättre och tidigare på kvällarna då. Dagarna kommer bli kämpigare men om det ger resultat så är det absolut värt det. Jag behöver vila för min kropp säger ifrån men det är inte så lät när man har 100 bollar i luften. Träffade syster, liam och tjocka magen idag dom stannade i några timmar sen åkte dom hem. Imorgon ska vi ses igen för att leka :-) nej nu börjar ögonen slockna och orden har tagit slut. Sweet dreams n take care! :-*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0