Fredag 23 Juli 2010


Goda nyheter, jag har ingen graviditets diabetes.

Upp tidigt, fick ingenting att äta eller dricka och vad tror ni händer? Jag blir helt svag i kroppen efter första provtagningen så jag nästan svimmar, i 2 timmar fick jag ligga i sjuksäng där dom ständigt tittade till mej.

Blä vad äckligt det där sockervattnet smakade, pga den mådde jag dåligt och ville spy..

Mina värden såg bra ut hade 5,6 och man får inte ha över 6 då måste man medicineras så jag hade tur :)



Idag är det Fredag, snart kommer min älskling hem från jobbet :) Är hos Chinda nu, vi har typ nyss ätit kurdisk frukost, och ja det var gott! Min son sover så jag passar på och springa till tvättsugan mellanåt!

Sugen på ostbågar som faaaaaaaaaan!

Imorgon ska vi shoppa kläder till våra barn och oss själva :)

Se ya suckers!


Kommentarer
Nora

Hej!



Ja, jag gör headers. Du kan ju mejla mig om hur du vill ha den och samtidigt bifoga lite bilder eller önskningar på bilder.



Något du ska tänka på är att jag jobbar med html-koder, jag jobbar alltså för det mesta i blogg.se's stilmallar och kodmallar. Detta gör att jag antingen skickar över textdokument till dig via mail eller att du ger mig ett alternativt lösenord så att jag går in på din blogg och lägger in allt. Tänk också på att jag inte alltid kan göra exakt så som du vill.



Kram!

2010-07-26 @ 18:56:10
URL: http://noradistricts.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0