12 Juli 2010


Tjaba tjena hallå!

Igår tidigt på morgonen åkte vi hem till farmor och träffade alla kusiner, vid halv 3 tiden gick vi ner till Gröna Udden och var där fram till kvart i 7, sen begav vi oss hemåt..

Min son är helt klart en fisk, han är inte ett dugg rädd för vatten och går ut hur långt som helst.. Det är rätt så grunt så vattnet steg inte upp så högt men man blir lite rädd när han inte är feg utav sej.. Alla andra småbarn vid 1,2 års åldern stog vi kanten och lekte med hink och spade min unge låg i vattnet och ville inte alls gå upp utan blev hysterisk när jag försökte få han upp ur vattnet, haha :)


Det var första gången vi var där igår och det är helt klart värt ett återbesök..




Idag är det varmt.. Ovanligt! Just nu är vårat hus i skugga men efter 12 tiden blir det bastu här inne.. Jag har ont i hela kroppen idag eftersom jag gick rätt så mycket igår så jag måste ta det lilla lugna idag :), heh..

Igår fick vi reda på att vi kanske inte kan få tillgång till lägenheten på Fredag utan får vänta till på Lördag, igentligen kan vi inte begära så mycket mer eftersom vi får den ungefär 2 veckor innan än beräknat.. Men man blir bara lite SUR eftersom man planerat lite lixom..


Idag ska jag laga korvstoganoff m pasta och det är en stor favorit hos min älskade son.. Det är så kul och laga mat och se och höra att han gillar det.. Man vet att maten är god när han låter: Mmm, efter varje tugga :), haha..



Kul att Spanien vann igår! Jag hade rätt och vann en sak utav Ali :) Man hörde från olika håll hur glada och sura folk blev på vår gata, haha..

Nu ska jag plocka lite här hemma innan min tjockis vaknar till han är en riktig liten gnällspik idag.. Jag hoppas verkligen inte att han blir sjuk..?

PEACE!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0