Om exakt 12 timmar föddes du för 10 månader sen.. ♥


Nu ligger min prins och sover..

Idag har han blivit hela 10 månader, stora pojken! ♥ Ska även iväg på 10 månaders kontroll idag, ska bli så kul och se vad vikt och längd ligger på =) Mamma älskar dej!



Bestämde igår att på Lördag ska jag och Ali vara föräldrarlediga för första gången, vi ska åka in till stan och åka skriskor i kungsträdgården och sedan ska vi gå och kolla på OLD DOGS på bio och därefter ska vi gå och äta..

Ibrahim ska få vara hos sin Yadhe under tiden, när vi ringde och berättade igår så blev hon bara glad..

Tänk att det gått 10 månader sedan vi fick Ibrahim och under alla dessa månader har vi aldrig lämnat bort honom?! Vissa lämnar bort redan efter 1 månad för att dom ska iväg och handla och tycker det är lättare utan sitt barn, men det tycker jag är fel.. Du har skapat och fött ditt barn och hon/han ska vara med dej tills den kan klara sej själv till 100%..

Det kommer nog ta ett bra tag till tills jag kan lämna över honom igen.. Han är ju mitt allt! ♥

Hans mormor och morfar vill ha honom över en hel helg, men det får nog vänta tills han har blivit över 1 år.. Känner att han kan klara sej bättre på egen hand då.. Förhoppningsvis kan han gå själv och på så sätt känns det skönare och lättare att lämna över honom..

Tänker mycket på hans 1 års kalas, jag är så nervös.. Allting måste gå som planerat! Han ska ha världens finaste tårta med en bild på honom där det ska stå: Ibrahim Abdallah 1 år.. Och det ska vara den största tårta som går att beställa låt det vara dyrt men min pojke fyller bara 1 år en gång! =)

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!

Ska börja göra mej iordning, ska snart ner till centrum och möta upp Ali.. Jag hoppas Ibrahim vaknar och inte sover över 2 timmar nu, då missar vi våran tid, heh =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0