Lite smått uttråkad!


Vilken svordom använder du mest? Fan..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? När mitt barn vaknar..

Var köper du dina matvaror ifrån? Willys & Ica..

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.. Iallafall som jag mår nu!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle köpa in det nödvändigaste..

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej, men jag har en hemlig som bara jag, min man och min kära storesyster vet om!

När var senast någon stötte på dig? Min man stöter på mej flera ggr om dagen :)

Vad åt du till middag senast? Ehm, åt endast spagetti igår med ketchup! Mat är ingen hit nu precis..

Kan du vissla? Javisst!

Tittade du på tecknat när du var liten? Njae, inte så mycket faktiskt..

Äger du några popband t-shirts? Inte längre, när man var barn hade man sånt..

När flög du senast? Oj, flera år sedan! Man nu i April ska jag åka :)

Pratar du några andra språk? Inte flytande men jag kan prata eng, spa & lite kurdiska..

Har du gråtit offentligt? Det har väl alla eller?

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill förnya min tatuering..

Vad har du med dig in på bion? GODIS! =)

Vad har du för väder? Snö :(

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi..

När sov du senast på golvet? Ett tag sen..

Vilken är din favorit drink? Cider m vin..

Gillar du din boendesituation? Ja, såklart..

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Sånt existerar inte längre för mej.. Jag går efter min son..

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Stressigt blir det bara när man ska iväg någonstans..

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Bara första året på gymnasiet..

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22 år :O

Tror du på liv på andra planeter? Ibland har man lite skumma tankar..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du måste se framåt och kämpa, det blir bra förr eller senare..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA!

Tycker du om att krama folk? Bara dom jag håller kär..

Äger du en digitalkamera? Yes..

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Angelina Jolie..

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Som fan.. Speciellt om det är viktigt!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, ätit kött i hela mitt liv..

Är du mörkrädd? Blivit det nu för tiden ja..

Tre saker du alltid har med dig? Blöjor, välling & ombytte till min son :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0