Han växer så han knakar..


Jag blir så glad, min prins är bra utvecklad och tidig med vissa saker :) *stolt* Manshallah..
Träffade Tant Jenny och en ny läkare som var jättego, hon vart helt såld på Ibrahim..

När jag väntade på min tid så var det en annan kvinna där med sin lilla dotter på 2 månader, och jag blev så j*vla kär, så liiiiiiiten hon var.. Hon hette Petronella och skulle vägas och mätas.. Så jävla fiiin! Sen frågade kvinnan som var mamma till Petronella om saknaden efter en sån liten redan finns? Jag skrattade bara och sa, om? jag fick längtan efter en ny direkt när min son började växa till sej och började åla på marken..

JAG VILL HA BEBIS!! GAAAAAAAAAAAAAH.. BLIR GALEN!

Blir lite sur nu också, känner av mensvärk..? Fan jag blir sne!! Snälla mens kom inte, jag vill att det ska vara en bebis i magen ju :) Det är dags för Ibrahim och bli storebror nu ju..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0