Extremt frusen!


Har varit frusen en hel vecka nu.. Kall om fötterna som aldrig förr! Inte roligt..

Just nu ligger min prins och sover och jag sitter framför datorn och läser lite intressanta saker.. Jag har blivit helt såld på: de okända kanal 4+ på onsdagar.. Någon mer som kollar på det? Det är helt sjukt hur människor kan känna av andar och spöken dock lite läskigt också..

Idag är det Lördag och jag är trött, så j*vla trött! Hade tänkt och göra iordning lax m ris idag, mums.. Det var ett bra tag sen vi åt de!

Saknar och tänker på min syster Elin och hennes son Liam.. Han ska bli storebror snart åt en liten =), och som jag kommenterade i ett av hennes inlägg så vill jag att barnet ska heta Enya om det är en tös! Så jag hoppas inte Elin väljer bort det namnet nu?! Då blir jag sur =)


Kommentarer
Anonym

Jag skiter i Rasmus,är det en flicka ska hon heta ENYA that´s it!!!=)

2010-01-30 @ 12:40:13
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/
Anonym

YEY! =) Systrarna rockar

2010-01-31 @ 16:12:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0