Då var det Fredag igen!


Vaknade med fetaste huvudvärken, jag var inte alls på humör.. Tur var så hade jag min älskade som hjälpte mej hela dagen.. Älskar dej! Ibrahim har varit en riktig liten gnällis idag eftersom han inte får vara i famnen på mej stup i kvarten.. Han skrattar och ler åt ingenting och kastar sej på golvet och tänker sej inte alls för utan gör sej illa lite då och då.. Busa är något han älskar nu, ska bli kul och se vad nästa steg blir..

Fram mot 12 tiden var det dags för han och sova så då passade vi på och ta en promenad och så köpte vi hem lite mat och nya kläder till han när han blivit lite äldre.. Perfect! Trodde det skulle vara varm och skönt ute idag men det var riktigt kallt i luften faktiskt..

Idag är det fredag så då får man vara lite onyttig, har köpt hem ostbågar och sura godisar, javisst! =) väntar bara tills någon bra film kommer då blir det mysmys!

Nu ska jag mysa med min prins som inte vill sova.. Se ya!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0